[O1] Jak roznitować tablice rejestracyjne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • matgym
    Classic
    • 2012
    • 15

    [O1] Jak roznitować tablice rejestracyjne

    Też czekam z niepokojem :roll:
    Kompleksowe czyszcenie wnetrza, renowacja lakierow samochodowych, odtwarzanie barwy i struktury skor i plastikow we wnetrzu pojazdu
    604 606 850
  • gzyms
    Rider
    • 2011
    • 397
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

    #2
    [O1] Jak roznitować tablice rejestracyjne

    Witam
    Macie może jakiś sprawdzony sposób na roznitowanie tablic rejestracyjnych bez uszczerbku dla tablic i bez używania jakichś skomplikowanych narzędzi? W poniedziałek prawdopodobnie kupię samochód i chcę od razu go przerejestrować, a potrzebne są tablice.

    każdy może, nikt nie musi

    Komentarz

    • owen
      Rider
      • 2010
      • 482

      #3
      jedyne co jest skuteczne to wiertarka :diabelski_usmiech
      MOCY PRZYBYWAJ

      Komentarz

      • Walt
        L&K
        • 2011
        • 1065
        • Seat

        #4
        Albo młotek i płaski śrubokręt
        SPOT Poznań ->

        Moje cappuccino: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...b943cff#759950

        Komentarz

        • gzyms
          Rider
          • 2011
          • 397
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

          #5
          Zamieszczone przez owen
          jedyne co jest skuteczne to wiertarka
          Ok jutro biorę wkrętarkę i wiertło do metalu i jazda p.s. pozdrawiam olsztyniaka
          Zamieszczone przez Walt
          Albo młotek i płaski śrubokręt
          Hmm trochę chyba będzie inwazyjnie.
          Dzięki za tak szybką pomoc. Od poniedziałku (prawdopodobnie) będę się chwalił swoją OI Celebrate z ASZtem.

          każdy może, nikt nie musi

          Komentarz

          • fireman6
            Rider
            • 2009
            • 360

            #6
            Delikatnie wybierz najbardziej płaski z płaskich śrubokrętów, podłóż dobrze i puknij młoteczkiem będzie na pewno mniej inwazyjnie niż wiertarką.
            Skoda Octavia 1.9TDi Ambiente Rider 04r
            Zapraszam https://www.facebook.com/detailingzpasja

            Komentarz

            • owen
              Rider
              • 2010
              • 482

              #7
              Zamieszczone przez fireman6
              będzie na pewno mniej inwazyjnie niż wiertarką.
              niestety kolego mylisz się,jeżeli tablica jest przynitowana np:do klapy lub nawet zderzaka stosując podkładki nie ma i nie było nic lepszego niż wiertarka,po prostu rozwiercasz łeb nita idzie szybko,dla gościa który kilka razy miał sprzęt w ręku to po prostu bułka z masłem
              MOCY PRZYBYWAJ

              Komentarz

              • paulob1
                Rider
                • 2008
                • 470
                • Octavia I (1U2)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Tylko wiertarka i dobre wiertło, ale nie za duże, to wtedy nie narobisz szkód, a główka nita sama uleci i zdejmiesz tablice bez problemu. Nity aluminiowe(bo pewnie takimi jest zaciśnięta) są słabiutkie, więc nie ciśnij za mocno.Wystarczy przyłożyć,,wiertło samo wyciągnie główkę nita.

                Komentarz

                • krzys1977
                  Classic
                  • 2010
                  • 30
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez paulob1
                  Tylko wiertarka i dobre wiertło, ale nie za duże, to wtedy nie narobisz szkód, a główka nita sama uleci i zdejmiesz tablice bez problemu. Nity aluminiowe(bo pewnie takimi jest zaciśnięta) są słabiutkie, więc nie ciśnij za mocno.Wystarczy przyłożyć,,wiertło samo wyciągnie główkę nita.
                  Tu się zgadzam w 100%
                  Można też użyć wkrętarkę akumulatorową. :wink:

                  Komentarz

                  • gzyms
                    Rider
                    • 2011
                    • 397
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez owen
                    wiertarka
                    Była wkrętarka i szybko poszło, jednak musiałem też wykorzystać płaski wkrętak przy jednym z nitów. Teraz mam problem odwrotny - jak to zanitować

                    każdy może, nikt nie musi

                    Komentarz

                    • pskosz
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 703

                      #11
                      Zamieszczone przez gzyms
                      Teraz mam problem odwrotny - jak to zanitować
                      No niestety nitownicą, podjechać do jakiegośwarsztatu to od ręki zrobią
                      pozdrowienia

                      Komentarz

                      • owen
                        Rider
                        • 2010
                        • 482

                        #12
                        nie ma co narzekać nitownice pożycz od kolegi ewentualnie kup-nie jest droga a na pewno nie raz się przyda :szeroki_usmiech
                        MOCY PRZYBYWAJ

                        Komentarz

                        • LUKI
                          RS
                          • 2005
                          • 5776

                          #13
                          paulob1, dobrze pisze :!:

                          temat przerabialem kilka razy :!:
                          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                          Komentarz

                          • gzyms
                            Rider
                            • 2011
                            • 397
                            • Octavia I combi (1U5)
                            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez owen
                            kup-nie jest droga
                            Qrde kupiłem (całe 19 zł) ale jak to się nituje. Po cholerę są te podkładki. jak pozbyć się tych "gwoździ"?

                            każdy może, nikt nie musi

                            Komentarz

                            • Robert_P
                              Ambiente
                              • 2010
                              • 209

                              #15
                              Zamieszczone przez gzyms
                              Zamieszczone przez owen
                              kup-nie jest droga
                              Qrde kupiłem (całe 19 zł) ale jak to się nituje. Po cholerę są te podkładki. jak pozbyć się tych "gwoździ"?
                              A więc nit, cieńszym dłuższym końcem wkładasz do niciarki, wystającą część wkładasz do otworu , przyciskasz mocno urządzenie , zaciskasz i gotowe



                              Myślę że wszystko jest jasne ?
                              Smerf Miętus

                              Komentarz

                              • gzyms
                                Rider
                                • 2011
                                • 397
                                • Octavia I combi (1U5)
                                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez Robert_P
                                Myślę że wszystko jest jasne
                                Tu mam lepszy filmik

                                Ale po cholerę te podkładki? No i te "gwoździe" wychodzą z nita czy trzeba jej jakoś obcinać?

                                każdy może, nikt nie musi

                                Komentarz

                                • Robert_P
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 209

                                  #17
                                  Nie wiem o jakich podkładkach piszesz . Nity wyglądają tak :



                                  I jedną część wkładasz do nitownicy drugą do otworu.
                                  Wystający "gwóźdź" zostanie obcięty przez nitownicę .
                                  Weź na sucho włóż nit do nitownicy i ją naciśnij zobaczysz o co w tym wszystkim chodzi
                                  Smerf Miętus

                                  Komentarz

                                  • gzyms
                                    Rider
                                    • 2011
                                    • 397
                                    • Octavia I combi (1U5)
                                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Robert_P
                                    Weź na sucho włóż nit do nitownicy i ją naciśnij zobaczysz o co w tym wszystkim chodzi
                                    Qrde dzięki, przecież to logiczne ale dzisiaj poniedziałek, darujcie rozwój wątku

                                    Zamieszczone przez Robert_P
                                    Nie wiem o jakich podkładkach piszesz . Nity wyglądają tak :
                                    A ja kupiłem takie nity ale w komplecie z podkładkami

                                    każdy może, nikt nie musi

                                    Komentarz

                                    • owen
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 482

                                      #19
                                      Zamieszczone przez gzyms
                                      Ale po cholerę te podkładki? No i te "gwoździe" wychodzą z nita czy trzeba jej jakoś obcinać?
                                      zapewne masz na myśli wymienne końcówki,wymienia się je gdy chcesz użyć większego nita i jego część robocza "gwóźdź" jest grubszy i nie mieści się w główce nitownicy,gwoździ się nie obcina robi to nitownica,najlepiej jak włożysz nit do nitownicy i s ciskając zobaczysz jak pracuje
                                      MOCY PRZYBYWAJ

                                      Komentarz

                                      • gzyms
                                        Rider
                                        • 2011
                                        • 397
                                        • Octavia I combi (1U5)
                                        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez owen
                                        zapewne masz na myśli wymienne końcówki
                                        Nie, mam namyśli podkładki, które są w zestawie z nitami
                                        Nie wiem po cholera sa one.
                                        Ale już zrobiłem sobie test "na sucho" w sobotę będę nitował teraz wymiana wentylatora mnie czeka.

                                        każdy może, nikt nie musi

                                        Komentarz

                                        • phoneman
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 3376
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                          #21
                                          gzyms, nitownica ci sama obetnie te "gwoździe"
                                          .

                                          Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k

                                          Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów

                                          Komentarz

                                          • petras
                                            Ambiente
                                            • 2008
                                            • 171
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez gzyms
                                            Zamieszczone przez owen
                                            zapewne masz na myśli wymienne końcówki
                                            Nie, mam namyśli podkładki, które są w zestawie z nitami
                                            Obrazek Nie wiem po cholera sa one.
                                            Ale już zrobiłem sobie test "na sucho" w sobotę będę nitował teraz wymiana wentylatora mnie czeka.
                                            sorry za OT,
                                            kolego skoro masz problem z obsługą tak prostego urządzenia jak nitownica, znalezienia obsługi w google to za co ty chcesz się zabrać.
                                            weź może lepiej będzie jak podjedziesz do mechanika to wymieni ci ten wentylator i zanituje tablicę bo jeszcze krzywdę zrobisz sobie

                                            Komentarz

                                            • gzyms
                                              Rider
                                              • 2011
                                              • 397
                                              • Octavia I combi (1U5)
                                              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                              #23
                                              [O1]

                                              Zamieszczone przez petras
                                              sorry za OT
                                              Czemu OT, zawsze to jakaś konstruktywna krytyka, trochę demotywująca :P Fakt temacik się rozrósł. Mam nadzieję, że kolejni zainteresowani tematem roznitowania/nitowania tablic skorzystają. A tak btw wentylatora niestety nie ruszyłem sam, tylko pojechałem do mechanika (problemy z przyrdzewiałym dolnym wkrętem, dwa górne ruszyłem - dostęp tylko z podnośnika). Tablice sam zanituję :P
                                              p.s.
                                              Tablice zanitowane, z przodu bez problemu. Niestety tył to walka: 1. po pierwsze primo - ściągnięcie osłony/tapicerki tylnej klapy - samemu jest to niewykonalne, chyba że o czymś nie wiem, 2. po drugie primo - kto wymyślił, zaprojektował sposób mocowania ramki/tablicy rejestracyjnej, dodatkowo przyrdzewiałe śruby - rozwiązanie - rozwiercenie wszystkiego, razem z tymi aluminiowymi "gniazdami" na wkręty/śruby bo to jakieś jednorazówki. 3. po trzecie primo malowanie blachy po wkrętach i nitach (na marginesie klapa pod ramką jest cała pordzewiała - zatem cała klapa do malowania, a sama blacha cieniutka jak w tico) 4. ech w moim starym 15 letnim golfie (III, kombi) nie było tylu problemów.
                                              Dzięki wszystkim za pomocne uwagi.

                                              każdy może, nikt nie musi

                                              Komentarz

                                              Pracuję...